Autor zdjęcia/źródło:
Photo by nrd on Unsplash
Popularne sieci dyskontów, w czasie trwającej pandemii COVID-19, proponują klientom nowe formy zakupów. Będą one dużym udogodnieniem m. in. dla rodziców z małymi dziećmi. Sprawdź, jak możesz łatwo zrobić zakupy spożywcze bez konieczności chodzenia po sklepie!
Do niedawna zakupy robiliśmy na dwa sposoby: bezpośrednio w sklepie lub przez internet. Teraz, w czasie pandemii COVID-19 oba rozwiązania były utrudnione: pierwsze dlatego, że do sklepów, w tym samym czasie może wchodzić ograniczona liczba osób, a dostawa zakupów zrobionych sieci ma odległe terminy. Niektóre sieci handlowe postanowiły zaproponować swoim klientom nowe rozwiązania.
Nowe sposoby na zakupy w Biedronce i Lidlu
Dwie popularne sieci handlowe w Polsce postanowiły ułatwić swoim klientom robienie zakupów spożywczych.
- Sieć dyskontów Biedronka rozszerza współpracę z jedną z firm dostarczających jedzenie i zakupy do domu. Największą nowością jednak jest to, że teraz zakupy z dostawą do domu są możliwe także w niehandlowe niedziele! Zamówienie robi się poprzez aplikację, którą każdy może ściągnąć na swojego smartfona. Usługę kurierską z dostawą zakupów można zamówić na “teraz” lub “na jutro”. Koszt dostawy, to ok. 10 zł, a asortyment można wybierać spośród 1500 artykułów (nie jest to pełna oferta), które są dostępne w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach. Niestety, jak to z zakupami robionymi zdalnie bywa, nie zawsze będzie dostępna usługa z dostawą “teraz” - ze względu na duże zainteresowanie klientów w tym samym czasie. Należy wtedy wybrać inną opcję. Należność za zakupy pobierana jest wyłącznie za produkty, które zostały rzeczywiście dostarczone.
- Również sieć dyskontów Lidl wychodzi naprzeciw klientom, którzy w obawie o swoje zdrowie starają się nie robić zakupów w sposób tradycyjny. Sieć wprowadzi niedługo nową opcję robienia zakupów. Ma ona polegać na zdalnej rezerwacji wybranych produktów w konkretnym sklepie, a następnie odebraniu ich i zapłaceniu w tej placówce. Rezerwacja będzie się odbywać za pomocą strony internetowej dyskontu. Pomysł był testowany w jednym ze sklepów stacjonarnych na początku kwietnia we Wrocławiu.
Takie formy zakupów wydają się być ciekawą formą zaopatrzenia w produkty spożywcze, zwłaszcza dla osób, które z różnych przyczyn wykazują mniejszą odporność na zakażenia wirusami i bakteriami, rodziców z małymi dziećmi i osób starszych.
Źródło: bussinesinsder.com.pl, onet.pl